onsdag 11 januari 2012

DET HÄR VILL NI LÄSA OM

Tack alla ni som deltog i min undersökning där jag ville vet vad DU som läser min blogg vill att jag skriver mer om. Här kommer det slutgiltiga resultatet.

Det mest önskade området är ÖKAD ENERGI, tätt följt av BALANS I LIVET och SJÄLVKÄNSLA. Det kommer jag att tack vare er lägga extra fokus på nu under våren i mina blogginlägg.
Om några veckor släpper jag också min e-bok/e-kurs "21 dagar till bättre självkänsla" för en billig penning.
Något som inte fick så hög placering i omröstningen är området KÄNSLOR. Jag skrev ett inlägg om det för några dagar sedan och fick oerhörd respons på det, både på bloggen , Facebook och via mejl. Du kan läsa inlägget HÄR.
Känslor, eller snarare hur vi tar till oss och hanterar våra känslor är också en bakomliggande orsak till att vi många gånger känner oss ur balans, energilösa och känner av låg självkänsla. Man skulle kunna säga att vår brist på kunskap om hur vi hanterar våra känslor är en gemensam faktor för en stor del av vår upplevda problematik i tillvaron. Det kommer jag också att skriva mycket om under våren.

Så här ser slutresultatet ut efter omröstningen:

  1. Ökad energi - 30%
  2. Balans i livet 29%
  3. Självkänsla 29%
  4. Medveten närvaro/Avslappning - 26%
  5. Förändringsarbete - 25%
  6. Planering - 22%
  7. Mental detox 20%
  8. Lycka  - 20 %
  9. Att vara EGOlogisk - 17%
  10. Hälsa - 17%
  11. Tänk dig smal - 14%
  12. Kommunikation - 13%
  13. Känslor - 10 %
  14. Framgång -  10%
  15. Stress - 10 %
  16. Social samvaro - 9%
  17. Arbetslivet - 6 %
Tack alla ni som hjälpte mig genom att lägga er röst i undersökningen. Ni hjälper mig att bli ännu mer intressant för er .

1 kommentar:

  1. Den här omröstningen missade jag visst, men det verkar ha blivit ungefär så som jag också hade velat ha det :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...