onsdag 19 januari 2011

GLÖM INTE TÄVLINGEN!

Härom veckan anslöt sig bloggföljare # 200 och det vill jag så klart fira.
Jag utlyste en tävling, som du kan läsa mer om och anmäla dig till HÄR.
Tävlingen går i korthet ut på att ordna med flest inlänkningar till min blogg senast 31 januari. Det gör du genom att i din blogg tipsa om inlägg som du tycker är intressanta här hos mig.
Vinnaren har finfina priser att välja med.

I nuläget ser det bra ut för Kärvegård Konsult. Men flera andra är "hack-i-häl". Några som inte har anmält sig till tävlingen, men som är duktiga på att länka ändå. Det är inte försent att anmäla sig ännu, så om du vet med dig att du har länkat under januari, så kan det vara en god idé.

2 kommentarer:

  1. Åh, vad roligt! Spännande!

    Ha en härlig dag! Och vad duktig du är som skriver två bloggar. Imponerad!

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig sida jag hittade in på, via någons blogg, från en annan blogg, till hennes blogg vars namn jag glömt, som länkat hit :)
    Må så gott i vintermörkret! Snart så, är det riktigt ljust!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...