fredag 4 juni 2010

SOMMARERBJUDANDE: NÄTBASERAD BOKCIRKEL - INKLUSIVE COACHNING

Ta chansen och ägna de förhoppningsvis lite mer avslappnade sommarmånderna till att få en riktig kick och aha-upplevelse genom att gå med i denna bokcirkel.
Den startar måndag 28/6 och pågår till söndag 26/9 = 13 veckor.
Vi läser den utomordentligt intressanta, aktuella och personligt utvecklande boken "Rik på riktigt - en värdefull vardag är möjlig" av Fredrik Warberg & Jörgen Larsson. Läs min recension av boken HÄR.



Så här går bokcirkeln till:
  • Du anmäler ditt intresse och mejlar mig dina uppgifter (namn, adress, personnummer, mejladress) till kontakt@ulrikagabriel.se. Jag skickar dig fakturan per mejl och när du har betalat in avgiften får du boken skickad till dig.
  • Du får tillgång till en blogg som endast bokcirkelns deltagare har tillgång till. Där publicerar jag inlägg, övningar och uppgifter och du och övriga bokcirkeldeltagare har möjlighet att kommentera och deltaga i diskussioner (inget krav).
  • Lästakten är ca 20 sidor i veckan, alltså väldigt lugn takt. Mina inlägg kommer att matcha innehållet i boken baserat på att ca 20 sidor/v läses, men det går självklart bra att läsa i kapp eller att repetera om du föredrar ett annat tempo. Jag publicerar mellan 3 - 5 inlägg i veckan under hela perioden.
  • Du har tillgång till personlig coachning av mig per mejl under hela tiden som bokcirkeln pågår.
Kostnad för 13 veckors deltagande ( inkl. bok samt personlig coachning vid behov): 650:-
Om du redan har boken blir kostnaden 600:-

Uppdatering: beställ gärna boken själv på Adlibris eller Bokus eller köp i bokhandeln. Det blir både billigare och snabbare leverans för dig.

Här får du alltså möjligheten att dels ta del av en fantastisk bok, få tips och övningar som gör att du utvecklas och får en möjlighet att förändra din vardag med enkla medel. Dessutom får du tillfället att ta del av andra personers tankar och erfarenheter samt få  personlig coachning anpassad efter dina behov. Kan det bli bättre?
Boken är mycket diskussionsvänlig, så tipsa gärna familjemedlemmar, vänner och arbetskamrater om denna bokcirkel. Hör av dig till mig om ni är fler som vill anmäla er, så "filar jag" på priset ;-).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...