söndag 6 juni 2010

HEJ PÅ DEJ ANNELI!

Varmt välkommen till mig som bloggföljare!
Anneli har själv en blogg med det underbara namnet "Trying to follow my dreams". Hon presenterar sig så här:" Jag bor i ett härligt stort hus i Skåne med min man och våra fyra underbara barn på 12, 9, 5 och 3 år. I den här bloggen har jag tänkt dela med mig av mina tankar och funderingar över livets alla händelser. Jag älskar att resa och jag har bott utomlands i två omgångar. Jag läser så mycket jag hinner med fyra små älsklingar runt mig. Scrapbooking är ett annat intresse som jag tycker är avkopplande. Att pyssla och få fina fotosidor att växa fram ger en fantastisk tillfredsställelse. Jag gillar mode och kläder och har ett nyvaknat intresse för Odd Mollys färggranna, vackra kläder. Inredning och vackra saker gör mig glad. Musik är otroligt viktigt i mitt liv. Och sist men inte minst har jag författardrömmar som sakta håller på att ta form. Detta är jag i mycket komprimerad form."
Som ni förtår som finns det mycket läsvärt och många fina bilder att titta på vid ett besök hos Anneli. Besök henne själv, så får du se!

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...