måndag 2 november 2009

I KVÄLL VAR JAG PÅ ETT VÄLDIGT INTRESSANT INFORMATIONSMÖTE

Det hör till det där lite "hemliga" jag håller på att undersöka.

Jag vill hela tiden säga att det handlar om "SJÄLVANTÄNDNING", men så heter det ju inte så klart - bara nästan...

Hur som helst känns det bara mer och mer som om jag är på rätt väg :-D.

I dag ringde en journalist från Tidningen PS! (kanonbra tidning) och ville göra en intervju med mig. Hon hade hittat mig via bloggen.
Tänk vad cyberspace är fantastiskt!
Tänk vad många härliga cybervänner jag har hittat här i rymden. Era kommentarer här och att få läsa och bli inspirerad och road hos er är guld värt. För läser hos er gör jag, även om jag inte alltid kommentarera (tiden räcker inte till).
Tänk vad roligt det skulle vara att träffas IRL!
Tänk om... någon gång kanske.
Kan ni ta er till Västerås ;-)?!?!?!?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...