lördag 23 maj 2009

MIN TERAPI

Perfekt terapi - att sysselsätta sig med något som kräver total koncentration ( 20 fm, hoppa över en fm. 1 hst, 17 st osv.)

Superdupersköna blev dessa ulltofflor som jag virkade efter beskrivning från min nya bok "Virkade accessoarer: mössor, väskor, scarves, vantar och tofflor" av Jan Eaton.

Dessa är filtade en gång i tvättmaskinen, men ska tvättas ett par gånger till för att få den rätta, tjocka och toviga looken. Nu har barnen lagt in varsin beställning, så nu lär jag vara sysselsatt med detta några kvällar framöver.

Ska prova på lite väskor och mössor framöver också.
Det fanns ju lite fina modeller att välja på...


3 kommentarer:

  1. Ser riktigt gosiga ut, ha det gott!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Fighter/Tindra - tänker såååå mycket på dig. Skicka mig gärna ett mejl! Stor, innerlig och varm kram tillbaka!

    moonroose - de är supergosiga! Nu behöver jag inte vara iskall om fötterna längre... Kram.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...