onsdag 29 augusti 2018

SeptemberPepp - hälsoutmaningar och tävling


Under hela september månad kommer jag att varje dag lägga ut en (eller rättare sagt flera) hälsoutmaningar på mitt Instagramkonto (utmaningen/tävlingen sker alltså enbart på Instagram). Utmaningarna är tänkta att passa både dig som redan tränar, äter bra och lever hälsosamt på olika sätt men också dig som är "nybörjare" eller behöver en nytändning. Det kan handla om allt från att köra ett pass på gymmet, springa 4 km, dricka två glas extra med vatten eller gå och lägga sig 30 minuter tidigare.

För att vara med i tävlingen gäller dessa regler:

  1. Du måste följa mitt konto på Instagram
  2. Du måste följa samtliga konton på Instagram som är med och sponsrar med fina priser.
  3. Varje gång du accepterat och utfört en utmaning (du väljer själv vilka), skriver du en kommentar under det aktuella inlägget på Instagram. Du får då en lott i tävlingen. Det går bara att få en lott per dag. Om du väljer att anta fler utmaningar samma dag blir det ändå bara en lott. Men du får såklart njuta själv av att ha varit extra hälsosam och det är ju en vinst i sig 😊.
  4. För att öka dina chanser kan du också lägga upp egna bilder i ditt Instagramflöde som är knutna till utmaningarna som du taggar med #SeptemberPepp. Varje sådant inlägg ger också en lott i tävlingen.
  5. När september månad är slut kommer lottningen ske. Jag kommer att dra så många vinnare som det finns vinster att lotta ut (antalet kan öka på vägen, så därför kan jag inte ange ett exakt antal nu). Den som vinner första priset för själv välja vilken vinst hen vill ha av alla. Tvåan får välja bland de som är kvar, trean likaså osv. 

Jag är så glad över de företag som vill vara med och sponsra tävlingen! Det är verkligen företag och produkter som jag själv tycker mycket om. Bland annat kommer det att lottas ut: hudvårdsprodukter, föreläsning, coachning, designade reflexer, mineralsmink, vattenflaska, bok mm.
Deltagande företag/sponsorer är i nuläget (fler kan tillkomma på vägen):




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...