fredag 15 juli 2016

Sanna Ehdin på föreläsningsturné - rabattkod till mina läsare


Kloka, varma och kunniga Sanna Ehdin ger sig ut på turné i höst. Jag har följt Sanna i många år och har läste alla hennes böcker. Hon har en gedigen kunskap om kost och hälsa och hon blandar både senaste forskningen med tusenåriga erfarenheter -  precis så som jag själv vill ha det.

Sannas bästsäljande bok Sluta kämpa - börja leva, har hon precis reviderat och kommit ut med en ny upplaga. Den kommer hon att berätta om under föreläsningen.
Hon kommer också att lära ut sin spännande metod "Happy Heart" och naturligtvis prata om de senaste rönen inom hälsa och alla sina kloka tankar och erfarenheter.

Föreläsningsturnén ser ut så här:

  • 22 augusti i Malmö
  • 23 augusti i Helsingborg
  • 24 augusti i Halmstad
  • 25 augusti i Växsjö
  • 30 augusti i Haparanda
  • 31 augusti i Boden¨
  • 1 september i Umeå
  • 4 september i Sundsvall
  • 5 september i Östersund
  • 7 september Gävle
  • 8 september Falun
  • 12 september Stockholm
  • 13 september Västerås
  • 14 september Karlstad
  • 15 september Örebro
  • 19 september Linköping
  • 20 september Jönköping
  • 22 september Göteborg
Ni ser vilken diger föreläsningsturné det är, och det är vi glada för eftersom det innebär att många kommer att ha möjlighet att lyssna på Sanna.
Och jag har också den stora glädjen att erbjuda er alla som läser min blogg en rabattkod som ger 10% rabatt på föreläsningspriset. Ange koden: Hälsa10

Läs mer om Sanna och boka din biljett till hennes föreläsning via länken här nedan (glöm inte rabattkoden!). Själv finns jag med på föreläsningen i Västerås. Hör gärna av dig om du också kommer på den föreläsningen, så kan vi se till att träffas.

Läs mer och boka här: Sanna Live

Hoppas vi ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...