tisdag 1 december 2015

Vinnare av snygga designreflexer från Smart In The Dark

Åh så många det var som ville vara med och tävla om de supersnygga reflexerna från Smart In The Dark! 
Och det är lätt att förstå när säkerhet och snygghet är så sällsynt bra kombinerat.
De var INTE lätt att välja vinnare bland alla motiveringar, men till slut föll valet på Sofia som vill ge sin mamma som arbetar som nattsjuksköterska nya reflexer så att hon kan ta sig hem säkert i mörkret. Sofias motivation kan ni läsa nedan.
Alla personal inom vården ska hyllas och premieras på alla sätt som kan, och inte minst de som jobbar natt.
Så jag hoppas Sofia att din mamma blir glad över din fina present.
Du kommer att bli kontaktad av Ann-Sofie på Glow in The Dark så ser hon till att din vinst hamnar rätt.
Stort grattis till dig och din mamma och tack alla som var med och tävlade.
Gå gärna in och gilla Smart in The Dark på Facebook och på Instagram för läcker inspiration i mörkret!

Jag skulle vilja vinna dessa till min mamma som går hem från sitt jobb som nattskjutsköterska tidigt på morgonen när det är riktigt mörkt ute. Enligt mig behöver hon fler reflexer! En liten hängande på väskan är inte nog. Med dessa snygga skulle det förhoppningsvis bli ett sant nöje att synas i morgontimman! 
Helst skulle jag nog välja 2 st raka i mönstret Fjälltopp.
Håller tummar och tår och hoppas på lite extra synlighet för min mamma!
Ha det bra!
/Sofia
fiavinnare@hotmail.se

Gå in och kolla på allt snyggt på Smart In The Darks hemsida!
Vad sägs om dessa läckra nyheter - en snygg mössa och praktisk och vacker tygväska?!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...