tisdag 6 januari 2015

5:2-detox - börja när DU vill!


En nyhet för i år är att min populära online-kurs 5:2-detox nu går att påbörja närhelst DU vill.
Tidigare var du tvungen att invänta kursstart tillsammans med andra, men nu kan du alltså helt välja själv när du vill starta.

Andra nyheter för i år är att du också direkt vid din anmälan får detta:

  • E-boken "5:2-detox: det du behöver veta (i pdf-format) till din mejl så att du kan förbereda dig på bästa möjliga sätt. I boken får du veta hur metoden fungerar, vilken mat som du kan äta, vad du kan tänka på när du blir hungrig och mycket annat som kommer att underlätta dina detoxdagar.
  • En receptsamling (i pdf-format) med 32 detoxrecept på mat och dryck. Perfekt till dina detoxdagar men även annars.
  • Menyförslag på en månads detox för dig som vill ha tips på hur detoxdagarna kan läggas upp.
Allt detta får du till din mejl inom 24h efter din anmälan.
Dessutom ingår:

  • Medlemskap i den hemliga Facebookgruppen "5:2-detox Grupp" där du får möta nya och gamla detoxare. I gruppen har du chans att ställa frågor, dela med dig av recept, peppa och peppas. 
  • Under dina första fyra veckor har du också möjlighet att få privat coachning av mig via PM på FB eller via mejl om du föredrar det. Där kan du ställa frågor om detoxen som du av en eller annan anledning inte vill dela med gruppen.
Så här säger några som har gått kursen:
"Att nu för tiden vakna varje morgon utan huvudvärk känns underbart. Att nu för tiden ha minimalt med värk i kroppen är makalöst. Att nu för tiden vara en mycket gladare människa är toppen. Att nu för tiden vara mera rörlig är så kul. Att nu för tiden (eller rättare sagt hittills) ha förlorat 7 kg i vikt är bara så himla sköööönt. Jag älska 5:2 detox!"/ Yvonne!

" Så HÄRLIGT att vilja äta den här maten och att det inte blev jobbigt som jag trott. Tack för alla härliga recept och för all inspiration. Det här kommer jag att fortsätta med. Det är inte tillfälligt utan har blivit en livsstil för mig." /Lena

"Jag har provat allt förut och tänkte att det är med 5:2-detox nog var det sista desperata. Jag kan ju liksom inte gå ner i vikt verkar det som. Döm om min förvåning när jag redan första veckan efter två detoxdagar hade gått ner fyra kilo! Efter det har det stadigt gått nedåt på vågen även om det inte gått lika fort. Jag har fortsatt med metoden även efter kursmånaden och mitt mål är att gå ner alla de 35 kilona som jag vägt för mycket. Jag känner mig lättar till både kropp och själv och den värk som jag tidigare känt i leder och i mina axlar känner jag allt mer sällan av. Underbart!"/ A-C

Och nu kan det vara din tur att ta hand om dig själv och din hälsa!
Anmäler dig till kursen gör du här:


   5:2-detox online-kurs   395 kr 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...