torsdag 18 september 2014

Rabatt på Bodystore

Jag fortsätter att tipsa om några av mina personliga favoriter som jag beställer från Bodystore eftersom jag nu kan erbjuda alla mina bloggläsare 15 % rabatt på hela sin beställning under september. Du kanske har egna favoriter som du också vill passa på att beställa, och det går givetvis också bra.

En av mina favoritprodukter är Weledas Nourishing Hair Oil. Det är en hårolja som består av jordnötsolja som ger en jätteboost och fin glans till håret. Den doftar dessutom jättegott av rosmarin och lavendel.
Oljan är väldigt dryg och några få droppar räcker. De går att massera in i torrt eller fuktigt hår. Jag gillar att massera in oljan på kvällen strax innan jag ska sova eftersom lavendeldoften har en lugnande effekt.

Om du vill köpa Weledas Nourishing Hair Oil så hittar du den HÄR.
För att få 15 % rabatt på den och resten av din beställning så anger du rabattkoden ULRIKA i kassan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...