torsdag 12 juni 2014

Förtur på Zalandos REA - och 20 % extra rabatt



Jag gillar Zalando - mycket! Få av er vet kanske att jag är utbildad kläddesigner och har jobbat med kläder och mode tidigare. För mig har kläder alltid varit ett sätt att påverka mitt välmående. Med hjälp av färger, former, mönster och material kan jag påverka och förstärka mitt mående på olika sätt.

Zalando tycker jag är fantastiskt för att de har ett så oerhört stort utbud i alla prisklasser. Det är dessutom fantastiskt snabbt och smidigt att beställa från dem. Att de inte tar betalt för frakt eller returer är toppen. Jag brukar alltid beställa mer än vad jag har tänkt behålla för att kunna prova hemma i lugn och ro.

Nästa vecka startar Zalandos sommarrea, som alltid brukar vara proppfull med härlig fynd. Som samarbetspartner till Zalando kan jag erbjuda mina bloggläsare en chans att handla redan innan rean startar och dessutom med 20 % extra rabatt på reapriset.

Passa på att förnya sommargarderoben!

Klicka in på Zalando HÄR - och ange rabattkoden: JUNESUMMERS för 20 % extra rabatt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...