söndag 26 januari 2014

20% rabatt på fantastiska Lily's Eco Clean


Passar på att tipsa om en  fantastisk rengöringsserie som heter Lily's Eco Clean som jag själv använder sedan i höstas och fullkomligt älskar. Du kan läsa om min julstädning HÄR. De kemikalier som annars ingår i våra rengöringsprodukter vill jag gärna hålla mig bort ifrån.

Resten av min familj uppskattar inte som jag doften av ättika och eteriska oljor - framför allt är det ättikslukten som tar över. Jag tycker att det luktar gott och rent och påminner om rengöringsmedel från förr. Ättika har används för att göra rent sedan lång tid tillbaka. Och jag tycker som sagt om doften - naturligt rent :-).
Dock försvinner ättiksdoften ganska omgående efter rengöringen och istället kan man ana de tillsatta eteriska dofterna, citrus, apelsin, eukalyptus m.fl.

Vill passa på att tipsa om att du nu under helgen kan beställa dessa härliga rengöringsprodukter från Bodystore med upp till 20% rabatt. Ett gyllene tillfälle att prova dessa produkter för att liksom jag framöver helt dissa den kemikaleicocktail vi annars använder.
Du kan välja att beställa hela startkitet - 7 Wonder städkit som består av:
  • Diskmedel
  • Allregöringsspray
  • Avfettningsmedel
  • Toalettrengöring
  • Golvrengöring
  • Tvättmedel
  • Sköljmedel
Normalpris för dessa 7 "under" är 329:- (vilket i sig är ett superpris för alla dessa dryga produkter) och nu kan du få dem för endast 263:-.
Alla produkterna går givetvis även att beställas var och en för sig.

Passa på att bli Eco Clean Queen eller King :-)!

Lily's Eco Clean fixade julstädningen hemma hos mig




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...