torsdag 12 december 2013

MED HJÄLP AV TÄNK DIG SMAL KOMMER ANNA NER I SMALJEANSEN


Här ser du bilder på Annas härliga "jeans-rumpa". Anna är med i denna omgång av Tänk Dig Smal - gå ner i vikt med KBT. Hon bestämde sig för att ha ett par alldeles för tajta jeans som sin måttstock för sin viktnedgång. Första bilden är efter en vecka i TDS, andra efter vecka två, tredje bilden visar tredje veckan och den sista bilden visar vecka fyra i kursen. Efter fyra veckor lyckas hon få igen knappen. Dragkedjan drar hon upp efter den femte veckan ;-).

I distanskursen Tänk Dig Smal - gå ner i vikt med KBT jobbar vi med sådant som du troligtvis inte har jobbat med tidigare om du önskat gå ner i vikt och/eller ändra ditt ätbeteende. Vi jobbar med dina tankar kring dig själv och maten, vi jobbar med dina handlingar och ditt ätbeteende och vi jobbar med motivation till att fortsätta mot ditt mål. Det är detta du kommer märka som gör skillnaden denna gång jämfört med alla gånger du har försökt tidigare.
Att göra detta tillsammans med andra i grupp ger ännu bättre effekt.

Vill DU också komma i "smaljeansen" efter jul- och nyårshelgen?
Det finns några platser kvar i kursen som startar den 13 januari. Skynda att anmäla dig nu, så är du garanterad en plats. Varför inte tipsa en väninna, syrran eller en kollega, så kan ni peppa varandra.
Om du har friskvårdsbidrag på din arbetsplats går det bra att använda det här.

Lite fakta:

  • Kursen pågår i sex veckor.
  • Varje dag får du en ny uppgift att arbeta med.
  • Vi håller till i en hemlig grupp på Facebook.
  • Kostnad 795:-
Så här säger några av deltagarna som går kursen just nu:

"Jag vet vad som är bra mat, men det är ”det andra” som gör att jag aldrig lyckats hålla min målvikt. ”Det andra” är tankar och beteenden kring ätande som jag aldrig har fått bukt med. Redan halvvägs in i kursen ”Tänk dig smal” känner jag att jag har fått massor med bra verktyg för att kunna förändra mina tankar och mitt beteende varaktigt. Kursen kräver mycket arbete men ju mer tid och energi man lägger ner på kursen, desto mer sjunker de nya tankesätten in. Att ha kontakt med de andra kursdeltagarna på internet är jättebra, då kan man både diskutera problem och fira framgångar. Jag kan varmt rekommendera kursen för den som känner att sista pusselbiten saknas för att nå sin målvikt./ Maria Hoffstedt"


"Med kursens hjälp har min polett ramlat ner.Genom verktygen vi får har jag börjat att omprogrammera min hjärna. Den ger mig ett inre lugn. På min korta promenad till jobbet, ljuder nu ett positivt mantra: - Denna dag kommer att bli bra! 
Stämningen i gruppen är kamratligt, stöttande och respektfull.
Att hoppa in på fejjan när man behöver stöd, ger mig ett lugn./Anna Wiström"

" Det här blev vändpunkten för mig. Har aldrig vågat tro så här på mig själv förut. Oftast har jag gjort en snabbdiet, gått ner 5 kg och sen snabbt upp igen. Men nu har jag gått ner 6 kg utan diet och med alla "tankeverktyg" vi har fått så är jag säker på att jag når målvikten den här gången. Jag kan varmt rekommendera den här kursen!!! Tusen tack till dig Ulrika"

Mer information om kursens upplägg och innehåll hittar du HÄR.
Anmäler dig gör du genom att mejla in uppgifter om: namn, adress, telefonnummer och mejladress till
ulrikagabriel(snabela)gmail(punkt)com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...