onsdag 19 juni 2013

BLI BELÄST MED STORYTEL

I bland blir det mer än fantastiskt bra när man faktiskt kan kombinera nytta med nöje på ett utmärkt sätt.
Jag är och har alltid varit en stor fan av böcker och läsning. Det enda problemet är att tiden inte räcker till för läsning alla gånger.
Just därför ÄLSKAR jag ljudböcker och laddar varje månad ner nya favoriter från Storytel - ljudböcker som streamas till din telefon, alltid i ett extremt stort urval.

Nu till sommaren känns det ännu mer lockande att lyssna på ljudböcker, i hängmattan, på promenaden, på stranden, i bilen, på planet eller varhelst du befinner sig.
Det fina är att det finns böcker från alla - från de populära storsäljarna till faktaböcker för olika intresseområden.

Själv är jag barnsligt förtjust i biografier och självbiografier normalt sett, men till sommaren tycker jag också att det är spännande med någon deckare.
Jag brukar bestämma mig för att jag endast får lyssna på spännande ljudböcker när jag är ute och går - på så sätt blir det väldigt mycket motion i samband med lyssnande.

För dig som blir nyfiken på Storytel och vad de kan erbjuda kan jag dessutom tipsa om ett erbjudande som ger dig 40:- rabatt på en ljudbok första månaden och därmed endast betalar 49:-. Flera bra erbjudanden hittar du på sajten CupoNation med rabattkoder till många av våra största nätsajter.

Några av mina favoritböcker som jag har lyssnat på på Storytel är:

  • Hungerspelen, Fatta eld och Revolt av Suzanne Collins
  • Niceville avKathryn Stocket
  • I den innersta kretsen av Viveca Sten
  • Bli en vinnarskalle av Olof Röhlander
Har du några ljudboksfavoriter? Tipsa gärna mig och andra bloggläsare!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...