fredag 10 maj 2013

CYKELVÄSKOR FRÅN CYKELLIV.SE - praktiskt och snyggt

Min favorit - cykelväskan Mirte shopper

Att cykla är för mig vardagsmotion när den är som bäst. Jag bor i Västerås, som av många anses som en riktig cykelstad. Jag tror nog i och för sig att det finns flera städer som aspirerar på den titeln. Hur som helst bor jag ganska centralt och kan lätt cykla dit jag ska vilket är en enorm frihetskänsla.
Med rätt kläder, det vill säga ett schysst regnställ, är inte heller vädret något problem. Det problem jag tidigare upplevt var svårigheten att få med mig allt jag vill ha med mig på cykelturen.
Det har jag dock inga problem med längre då jag för ett par år sedan köpte denna härliga cykelväska på cykelliv.se.

Praktiska hakar döljs lätt när de inte används


Det finns massor med härliga, snygga och inte minst praktiska väskor att packa i och hänga fast på cykeln. De fiffiga med dessa väskor, förutom att de är snygga och tål både regn och rusk är att de både går att haka fast på pakethållaren med de smidiga plastkrokarna och även fungera lika bra att hålla i handen eller bära över axeln när inte cykeln är med.

På bilden till vänster ser du hur hakarna sitter på väskans sida. När du inte cyklar fäller du ner tyglappen och döljer dem på ett smidigt sätt.

Väskorna finns i ett stort antal modeller, från praktiska cykelkorgar för allt från cykelturen till affären till utflykten med hunden. Dessutom finns snygga och klassiska modeller som passar för jobbet där dator lätt går ner eller snygga och moderna modeller som passar vid alla tillfällen.

Många fler modeller finns förutom de jag visar prov på nedan. Gå gärna in på cykelliv.se och se själva om du hittar den perfekta cykelväskan för dig,

Postino Office

Väskkorg Doggy

Senora Flori Black

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...