onsdag 16 januari 2013

KARRIÄR-BLOGGEN - för dig som är intresserad av karriärtips



Jag tipsar om min nya blogg: Karriär-bloggen.
Där samlar jag mina tidigare texter och tips som rör arbetslivet och blandar friskt med nya och aktuella artiklar.
Du kommer att kunna läsa om ämnen som:

  • Arbetsglädje
  • Samarbete
  • Ledarskap
  • Karriärtips
  • Intervjuer
  • Kommunikation
  • Entreprenörskap
  • Sociala medier
  • Söka/byta jobb
Kom gärna med förslag på områden du tycker vore intressant att läsa om, om personer du är nyfiken på eller annat som kan vara spännande. 
Tanken är att bloggen ska bli en samlingsplats med artiklar om olika ämesområden, så kika på ämneskategorierna i högra hörnet och klicka dig fram till det som känns intressant för just dig.

Välkommen!

1 kommentar:

  1. Vilken bra blogg for mig som gör karriar. Är utlandsbaserad men fanns massa tips även för mig!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...