torsdag 29 november 2012

ÅRETS GRÖNA BLOGG 2012 - JAG ÄR I FINAAAAAL!!!!

TACK alla mina underbara läsare! Ni är alldeles fantastiska som har hjälpt mig till final i omröstningen till Sveriges Bästa Gröna Blogg 2012 i kategorin Livsstil. Jag är oerhört glad för det.

Och NU gäller det PÅ RIKTIGT!!!
Fram till den 9 december går det nu att rösta fram den vinnande bloggen i respektive kategori. Så nu behöver jag verkligen DIN HJÄLP. Du kan gå in och röst en gång/dygn och dator/mobil -  så använd gärna alla datorer och telefoner du hittar i din väg ;-).

Motståndet är STENHÅRT. De två senaste åren har Ekonördarna vunnit tävlingen och även detta år var det de som fick mest röster inför finaluttagningen. Ekonördarna är en ny bekantskap för mig och jag förstår att de vinner många röster. De har en jättebra blogg. De är för övrigt nominerade i två kategorier, Livsstil som jag också är nominerad i samt kategorin Barn och familj. Rösta gärna på dem också - men förslagsvis i den sistnämnda kategorin ;-)
Det vore ju roligt om jag mer er hjälp kan ge dem en match!
Och det är DU som kan hjälpa mig med det.

Så du som följer mig blogg och uppskattar det jag skriver och har skrivit om i mer än fyra års tid får mer än gärna GÄRNA hjälp mig nu. Passa även på att berätta för vänner och bekanta, kollegor, släktingar och alla andra som du kan tro kan finna tips och inspiration här hos mig.

Jag kommer hjälpa till att påminna om omröstningen hela vägen, så du behöver inte oroa dig för att du ska glömma bort den ;-).

Nu kör vi!!!
Du lämnar din röst HÄR


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...