söndag 3 juni 2012

TÄVLINGEN AVGJORD - VINNAREN AV EILAS HUDKRÄM ÄR...


Tack alla ni som var med och tävlade! Det var många fina förslag på varför du uppskattar naturprodukter.
ALLA ni som anmälde er till tävlingen kan mejla till Eilas och tala om vilka provprodukter du vill ha hemskickade. Glöm inte att meddela din mejladress. läs mer om hur du sak gå tillväga HÄR.


Vinnaren av min personliga favoritprodukt från Eilas, Aloekräm för torr hud 250 ml. med motiveringen:

"Jag älskar naturliga produkter därför att jag njuter av att veta att jag inte förstör vår härliga miljö genom min konsumtion. Jorden förser oss med det vi behöver, allt vi behöver göra är att tacksamt ta emot."

är Bernadette från Ecofinder -  en underbar sida med härliga och viktiga ekologiska produkter till försäljning. Besök gärna!
Stort grattis Bernadette - du få mejla till kontakt@eilas,se och meddela dem att du är vinnaren av Aloekräm för torr hy.

4 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Tack för dina uppmuntrande ord om Ecofinder och vad kul att få berätta sitt budskap och vinna ett pris tack vare det!
    En varm hälsning
    Bernadette

    SvaraRadera
  3. Stort grattis till dig Bernadette! Hoppas att du kommer att tycka om krämen lika mycket som jag :-).

    SvaraRadera
  4. Tack för proverna - de hade kommit igår när jag kom hem. Vad snabbt! Jag borde tacka Eila också.
    /Helena

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...