måndag 4 juni 2012

JAG BERÄTTAR OM MIN MAGKÄNSLA I MÅBRA

I juni månads nummer av tidningen MåBra finns en artikel med mig där jag berättar om min magkänsla för journalisten Tia Jumble.

Den "somriga bilden" är tagen i närheten av där jag bor. Isen hade just smält ute på Mälaren och jag stod barfota på de lykligtvis av solen uppvärmda stenblocken vid strandkanten. Många höjde på ögonbrynen när de gick förbi vill jag minnas.

Jag har själv skrivit ett blogginlägg om just MAGKÄNSLA, som du kan läsa HÄR. I artikeln i MåBra kan du läsa om hur det var min magkänsla som hjälpte mig att "välja" mannen som jag nu är gift med sedan 14 år. Mitt förnuft tyckte nämligen vid den tiden som vi träffades att jag inte skulle ha något förhållande alls ;-).

Andra intressanta artiklar i MåBras juninummer:

  • Sola sunt och säkert
  • Maten som aktiverar dina friskhormoner
  • Så enkelt blir du nöjdare
  • Sonja Alldén - från utbränd till snällstark

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...