fredag 25 november 2011

VINTERFAVORIT FÖR HUDEN

Jag är en torrboll!
I varje fall när det gäller min hud och framförallt om jag inte använder produkter från Eilas. Jag använder alltid Eilas hudkräm Aloekräm för torr hy. Den är verkligen helt fantastisk.
Så här på vintern när det är kallt, blir huden lätt torr och fnasig, även om den kanske inte är det annars. Jag brukar avsluta dagen med att smörja in mig med Eilas härliga Morotsolja. Några droppar av den innan ansiktkrämen gör hyn mjuk och dessutom får den en lätt gyllene ton. Inte alls fel i vinterblekheten.
Oljan innehåller massor av nyttigheter för huden; solrosolja, mandelolja, jojobaolja, vetegroddsolja och andra härligheter. Doftar ljuvligt gör den också. Extra plus för att den är dryg och självklart ekologisk. Titta gärna in på Eilas hemsida och se deras övriga sortiment. Kanske hittar du både julklappar till dig själv och släkt och vänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...