söndag 6 november 2011

TESTSMAKAT TEX MEX TAPAS


Mumsfillibabba! Jag testsmakar genom Buzzador och här i veckan fick jag hem ett paket fullt med produkter från Santa Maria Tex Mex Tapas. I går var det dags att testa dem. Det var Quesadilla bread, Tostaditos, Tapas spice mix, Red jalapeño halves, Escabeche och Mango mojo. Brödprodukterna innehåller vetemjöl, vilket jag är allergisk mot, men jag gjorde lite gott till övriga matgäster. Vad sägs om:
  • Dubbla Quesadilla bread med skinka och cheddar mellan, stekta i stekpanna och delade i tårtbitar.
  • Tostaditos toppade med Escabeche och Mango mojo - dekorerade med ost och oliver.
  • Grillad chorizo toppad med Escabeche
  • Cheddarkuber marinerade i olivolja och Tapas spice mix.
  • Mangokuber marinerade i limejuice och Tapas spice mix.
  • Red jalapeño halves fyllda med cheddarost, inlindade i bacon och grillade i ugn.
Det sistnämnda blev min stora favorit. Mangon var också supergod - ja allt var gott. Enkelt att göra, men lite pyssligt med alla moment. Perfekt att tillreda tillsammans med andra som en trevlig aktivitet.
Jag kommer med största sannolikhet att bjuda på Tex Mex Tapas vid fler tillfällen. Inte nog med att det smakar bra, det blir himla snyggt också. Tacksam bjud- och plockmat.
Extra plus i kanten för att de inte var några konstiga e-ämnen eller andra konstigheter i produkterna.

Vill du också bli testare hos Buzzador? Hör av dig till mig, så får du en inbjudan: kontakt(snabela)ulrikagabriel(punkt)se

Santa Maria Tex Mex Tapas


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...