söndag 27 november 2011

JAG HAR LYSSNAT PÅ: ÄNGLAMAKERSKAN av Camilla Läckberg


Camilla Läckbergs böcker är oerhört spännande att lyssna på som ljudböcker. Uppläsaren Katarina Ewerlöf läser också fantastiskt bra.
Då jag bara lyssnar på ljudbok när jag är ute och går eller cyklar, så blir det en hel del motionerande när jag lyssnar på något så här spännande.

Änglamakerskan handlar om ett par som kommer åter till kvinnans uppväxtmiljö. Ett gammalt hus där också hennes familj spårlöst försvann för över 30 år sedan.
Som vanligt en spänning uppbyggd med finess av Läckberg.
En bok väl värd att lyssna på och säkert att läsa i bokform också. Jag misstänker att en hel del kommer att slås in i paket nu till jul.

PSSSS! Ta chansen att lyssna på denna bok eller någon annan av alla som finns att välja på på Storytel - helt gratis under 14 dagar. Klicka på annonsen högst upp i högra spalten och läs mer. Storytel är en kanonbra tjänst för dig som tycker om att lyssna på ljudböcker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...