fredag 4 november 2011

21 DAGAR TILL ETT EGOLOGISKT LIV

Du kan vara 21 dagar och 129:- från ett EGOlogiskt liv.
Att leva EGOlogiskt innebär att du lyssnar på dina egna behov för att må bra i din tillvaro. Att vara EGOlogisk är inte samma sak som att vara egoistiskt - tvärt om, skulle jag vilja säga. Den som är egoistisk tänker på sig själv i första hand för att få egen vinning och har inga problem med om det innebär att det sker på andras bekostnad. En EGOlogisk person ser till att må bra för att han/hon vet att då är han/hon också en bättre förälder, partner, vän, kollega etc.

Nu har det som beställde e-boken/e-kursen när den släpptes hunnit läsa igenom och följa hela kursen. Det börjar trilla in lite mejl med tankar och feedback.
Jennifer skrev:"Wow vad mycket alla dessa små positiva förändringar har betytt för mig. Jag som annars brukar deppa mig igenom hela hösten känner mig nu glad och fylld av energi."
Gun skrev: "All det här som du skriver vet man ju är bra, men nu fick jag liksom till det så att det blev av när jag följde din plan. Jättebra att bygga på med nya uppgifter hela tiden. Tack!"

Om du beställer min e-bok/e-kurs, så kommer du under 21 dagar att få de verktyg du behöver för att leva så EGOlogiskt som bara du kan.






21 dagar till ett EGOlogiskt liv - e-bok/e-kurs

129 kr

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...