onsdag 5 oktober 2011

NU KAN DU BESTÄLLA MIN E-BOK/E-KURS "21 dagar till ett EGOlogiskt liv"

ÄNTLIGEN är den klar, boken som jag har velat skriv så länge! Det blev en kombination av e-bok och e-kurs och i den har jag samlat mina allra bästa må-bra råd.

Den här boken/kursen handlar om att du ska lära dig att leva mer EGOlogiskt. När du lever EGOlogiskt  lyssnar du till dina behov och gör det du kan efter dina förutsättningar för att må så bra du kan i din tillvaro. Det är fokus på balans, lugn och glädje. Att vara EGOlogisk är inte detsamma som att vara egoistisk - tvärt om! Genom att ta hand om dig själv på bästa möjliga sätt kommer du att märka att du också blir en mer harmonisk och gladare förälder, partner, kollega, vän etc.

Boken/kursen är uppbyggd i 21 kapitel som ska läsas ett om dagen. Varje kapitel innehåller text och förklaringar till varför det är viktigt att du fokuserar på just det området, samt övningar som du ska göra. Meningen är att du ska bygga upp nya, sunda EGOlogiska vanor som du har nytta av resten av ditt liv. För varje dag lär du dig och jobbar du med en ny vana medan du fortsätter att arbeta med det du tidigare har lärt dig. En tydligt KBT-inspirerad metod.

I boken/under kursen kommer du bland annat att få läsa om och lära dig:

  •  Att mäta din energinivå
  •  Vad EGOlogiska handlingar innebär
  •  Att anpassa dig efter dina förutsättningar
  •  Hur du kan förändra dina saboterande tankar
  • Jobba med tacksamhet
  •  Jobba med affirmationer
  •  Att starta din dag på bästa möjliga sätt
  •  Att planera för egentid
  • Att säga nej när det behövs
  • Att vara mindfull i vardagen
  • Att säga ja till sådant som berikar
  • Hur motion kan få dig att må bättre
  • Att stärka din självkänsla och självkärlek
  • Att slänga bort offerkoftan
  • Att visualisera dina önskningar
  • Att avsluta dagen på bästa möjliga sätt
  • Att utmana dig själv med att prova något nytt

Du som nu vill ge dig en riktigt härlig höst och starten på ett nytt EGOlogiskt liv kan beställa min bok/kurs genom länken nedan:




21 dagar till ett EGOlogiskt liv - e-bok/e-kurs

129 kr

Jag har ett specialerbjudande till dig som går in och gillar min Facebooksida "21 dagar till ett EGOlogiskt liv" (klicka). De 50 första "gillarna" får köpa boken för 49:-.

Du som föredrar kan beställa boken/kursen av mig och betala genom en banköverföring. Mejla mig då på: kontakt(snabela)ulrikagabriel(punkt)se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...