söndag 16 oktober 2011

MENTAL DETOX - DAG 7

Så var då nästan min Mentala Detoxvecka till ända. Tyvärr har jag dragits med ett envist virus som gjort mig rätt "slut" på flera plan, men å andra sidan har min Mentala Detox gjort ännu större nytta.
Fortfarande lite krasslig bestämmer jag mig för att fortsätta med ytterligare en vecka med Mental Detox.
Det är alltid så skönt att medvetet fokusera på sitt egna välmående - det som vi för det mesta "tummar på" när vi har det stressigt.

Så nästa vecka gäller fortfarande:

  • I säng före 22.00 ( sömn före 22.00 stärker immunförsvaret)
  • Ingen dator efter 20.30
  • Motion för välmående, fokus på lugnt och stärkande: promenader, yoga, styrka
  • Bra mat, med bra näring.
  • Mer läsning.
  • Mer trevligt umgänge.
Häng med nästa vecka du med och fokusera på vad DU behöver för att detoxa MENTALT.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...