tisdag 11 oktober 2011

MENTAL DETOX - DAG 2

Mental Detox kräver avslappning! Så är det bara.
Hur gör du för att slappna av och finna harmoni?

Mycket att göra leder ofta till både psykisk och fysisk stress. Själv blir jag lätt spänd i axlar och nacke.
Ett fantastisk skönt och effektivt sätt för mig att både bli av med värk och stelhet och dessutom få en underbart skön sömn är att plocka fram spikmattan.
Vi var ganska många som köpte spikmattor för några år sedan. Jag vet inte om du är som jag och använde den flitigt till att börja med. Men av någon anledning förpassades spikmattan till garderoben och plockas fram alltför sällan. Känns det igen?

Nu under min vecka med Mental Detox har jag plockat fram spikmattan så att jag inte glömmer bort att använda den. För den får mig att må toppen!

Har du något redskap eller någon metod som kan få dig att må extra bra och känna dig avslappnad? 

1 kommentar:

  1. Hej, jag har min spikmatta brevid sängbordet och jag har faktiskt använt den någon gång per vecka ända sedan jag köpte den. Den är guld värd.. Hälsn Ulrika

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...