onsdag 21 september 2011

VARSÅGOD - ETT PLANERINGSVERKTYG FÖR EN EFFEKTIVARE DAG


Jag vill gärna dela med mig av en del av det material som jag arbetar med tillsammans med de kunder jag coachar. En del av mitt material kräver självklart handledning, men jag tänkte att de som du kan jobba med själv kan jag erbjuda dig att ladda ner gratis. 

Jag börjar med ett enkelt, men effektivt planeringsverktyg som hjälper dig att strukturera din dag och som samtidigt inte låter dig glömma bort att ta hand om dig själv. Du kan ladda ner materialet och trycka ut det genom att klicka HÄR.
Med följer också instruktioner på hur du ska göra.

Att planera det du ska göra under dagen minskar risken för upplevd stress och känslan av att inte ha kontroll. Men , lämna också utrymme för oförutsedda händelser och det faktum att du kanske inte ändå hinner med det du hade hoppats. Utvärdera då efter dagen och fundera på om du ändå inte har gjort så bra som du har kunna efter dina förutsättningar. 

Hör gärna av dig och berätta om vad du tycker om det här verktyget. 
Om du tycker att det är en bra modell att arbeta efter, så dela det gärna med dina vänner och kollegor.

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...