måndag 23 maj 2011

SNYGGA OCH PRAKTISKA CYKELVÄSKOR

Monica fann inte det hon sökte och började istället själv att sälja snygga och praktiska cykelväskor på nätet.

En av mina allra tidigaste bloggkontakter när jag började blogga var Monica som skriver bloggen TaggaNer - alltid tänkvärda och viktiga inlägg. Jag läser fortfarande Monicas blogg och jag gläds extra mycket åt att hon nu har tagit steget till att bli företagare.
Monica är en riktig friluftsmänniska som gärna cyklar så fort chansen ges. Som så många gånger är det när vi söker efter något som vi inte själva finner som vi kommer på egna lösningar. I Monicas falla handlade det om att hon sökte efter bra, funktionella och snygga cykelväskor. Hon fann inga. Så vad göra? Jo, börja sälja cykelväskor själv istället.

På hemsidan Cykelliv hittar du massor med både bra och snygga modeller.
Jag själv som snart blir stadsbo och kommer att kunna cykla nästa överallt ska självklart köpa cykelväska. Jag som gillar färger och mönster beställer den här:
Visst är den underbar! Går att haka fast på pakethållaren med hakar, som sedan kan döljas och då bärs väskan som en vanlig shoppingbag.
Snygg och praktisk.
Mannen kommer också att börja cykla och han håller också på att välja cykellväska för fullt. Han har dock lite svårare att bestämma sig. För mig var valet självklart.

1 kommentar:

  1. Jag provar ju de olika väskorna och just denna kan jag INTE släppa, den är med i vått och torrt - på cykel eller inte! Man blir helt enkelt glad av den.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...