måndag 23 maj 2011

KLOKEGÅRD INTERVJUAR MIG OM ATT VARA EGOLOGISK

Härliga och alltid lika intressanta och inspirerande Cecilia Kärvegård som du hittar på bloggen "Klokegård - Designa ditt liv" har idag publicerat en intervju med mig. Cecila ska under veckan ha en hel intervjuserie på området "Framgång". Intervjun med mig handlar om hur du kan nå framgång genom att tänka mer EGOlogiskt.
Intervjun hittar du HÄR.

Att vara EGOlogisk innebär att se sig själv och sina behov, utan att vara egoistisk, för att på så sätt både må så bra som möjligt själv och på köpet bli en bättre mamma, partner, vän, kollega eller vad det nu kan handa om.
Allt börjar hos DIG, som jag brukar säga. Det är ju bara dig själv och dina förutsättningar som du kan förändra i livet. Att vara mer EGOlogiska mår vi alla bättre av.

Jag har planer på att starta en utmaning om att ge sig själv en EGOlogisk sommar...
Låter det intressant?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...