måndag 4 april 2011

FRIBILJETTER TILL MIN FÖRELÄSNING


Om du befinner dig i Stockholm den 12 april och är intresserad av att lyssna på min föreläsning "ANSVAR - nyckeln till att leva DITT liv fullt ut"Personal & Hälsa 2011, så har jag två fribiljetter att dela ut. Föreläsningen är mellan kl. 15.00 - 16.30 på World Trade Center.
Om du vet med dig redan nu att du kommer att ha möjlighet att komma och lyssna och är intresserad av en av fribiljetterna, så skriv en kommentar och berätta varför just du vill komma och lyssna på min föreläsning.
Sista dag att anmäla sig är torsdagen den 7/4.

För dig som är intresserad av att boka platser till min och andras föreläsningar under 12 - 13 april, se programmet HÄR. Ett par riktigt inspirerande dagar för dig som är intresserad av personal- och hälsofrågor utlovas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...