torsdag 24 mars 2011

LÖPARRUNDA # 2

Det såg så lovande ut, solsken och lite molndis. Jag hade bestämt mig för att springa för andra gången nu och köra samma upplägg ( gå en låt, springa nästa osv.) och samma sträcka - se kartan.
Väl ute blåste de massor. Jag kämpade på, men stundvis fick jag verkligen anstränga mig för att håla mig kvar på vägen - på riktigt.
Jag var mer stum i benen idag än förra gången, blev säkert tröttare av att kämpa mot blåsten. Men det var inga problem egentligen. Får härlig energi av att lyssna på Black Eyed Peas, INXS, Billy Idol, September och andra bra artister och låtar.
Nu känner jag mig nöjd och belåten och ser fram emot nästa tur om ett par dagar. Kroppen får vila en dag mellan. Nästa gång är min plan att springa mer och gå mindre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...