torsdag 17 mars 2011

ÅRETS HÄLSO/TRÄNINGSBLOGG SKA UTSES


Jag har blivit utsedda av min favoritleverantör av hälsokost och friskvårdsartiklar att vara en av deltagarna när årets hälso/träningsblogg ska utses. Det är en ära vill jag lova. Övriga deltagare verkar vara mer inriktade på den fysiska träningen och välmåendet, medan jag får anses stå för den mentala biten. Och den är ju nog så viktig måste jag få säga, för utan en välmående själv, så är det inte lika lätt att ta hand om sin kropp.

Du hittar tävlingen på Bodystores Facebooksida där du klickar på "gilla" under min bild i albumet. Du måste ha ett Facebookkonto och "gilla" Bodystores FB-sida först innan din röst kan registreras.
Jag är självklart jätteglad och tacksam över din hjälp och ditt engagemang.
Tävlingen pågår fram till den 18 april och de tre bloggarna som får flest röster vinner fina presentkort på Bodystore.com

Nu känner jag inspirationen komma födande att skriva ännu mer om det mentala välmåendet och kanske ett och annat inlägg om träning också. Ni hänger väl med!?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...