torsdag 13 januari 2011

PASSIONSCOACHNING - VÄGEN TILL FOKUS, LYCKA OCH MENING

Nu har jag haft förmånen att coacha ett drygt 20-tal personer (kvinnor) i min metod Passionscoachning. Att det skulle vara en bra metod, det förstod jag. Inte minst därför att jag själv är ganska "svårflirtad" när det gäller arbetsmetoder. Då jag har läst pedagogik, psykologi och beteendevetenskap i många år har jag stött på en del metoder och modeller. Men där här gav mig personlig en rejäl och positiv kick.
Så naturligtvis var jag mycket nyfiken på hur andra skulle tycka. Nu har som sagt ett flertal provat och resultatet är väldigt positivt.
Några omdömen:

  • " Så häftigt! Jag trodde inte att det skulle vara så lätt att hitta det som var viktigt för mig, jag har ju funderat i flera år. Nu känner jag att jag vet."
  • "Men gud vilken energikick det här har gett mig!"
  • "Det här borde jag ha gjort mycket,mycket tidigare i livet. Men nu ska jag ta till mig resultatet och se till att framtiden går i linje med mina verkliga önskningar och passioner".
  • "Jag märker att jag tänker helt annorlunda nu. Jag har hittat tillbaka till energi och glädjen som varit borta ett bra tag nu."
Det fantastiska är att metoden både är lätt och ger ett tydligt resultat. Den är otroligt kreativ och inspirerande och du kan när du har gjort den en första gång med hjälp av mig, gå igenom samma procedur hur många gånger som helst därefter själv. Faktum är att det är att rekommendera då livet och dina förutsättningar förändras. 

Passionscoachningen sker på distans. Den består av 6 olika arbetsuppgifter som mejlas till dig med 14 dagars mellanrum. Du ska fylla i, svara på frågor och göra olika praktiska "övningar" - inte alls särskilt svårt utan snarare mycket inspirerande. Du skickar tillbaka materialet per mejl till mig, får feedback på det du gjort samt nästa veckas övning. Under hela coachingprocessen har du dessutom tillgång till rådgivning per mejl av mig.
Så här ser upplägget ut:
  • Mejl 1: Din bakgrund - dina tankar och dina önskemål.
  • Mejl 2: Passionstestet - som kommer att hjälpa dig att hitta ditt fokus och din/dina passioner.
  • Mejl 3: Hitta fokus - du får redskap som hjälper dig att fokusera på det som är viktigt för dig.
  • Mejl 4: Passionstavla - synliggör det som är viktigt för dig och det du vill uppnå.
  • Mejl 5: Passionsförklaringar - lär dig att jobba ännu mer fokuserat och tydliggör det som är viktig.
  • Mejl 6: Att leva ett liv med Passion - allmänna tips och specifika tips för just dig för hur du i fortsättningen kan leva ditt liv fullt med glädje och passion.
Det här är så bra att jag skulle önska att ALLA kunde gå igenom denna härliga process. Om jag kunde skulle jag erbjuda detta gratis till alla som var intresserade, men det är tyvärr inte ekonomiskt försvarbart i nuläget (menar min ekonom ;-)...). Vad jag kan göra är att försöka pressa priset på detta så mycket som möjligt. Normalpriset för 3 månaders Passionscoachning på distans är 1495:-. Nu vill jag presentera ett erbjudande till er:
Anmäl dig Passionscoachning på distans under januari/februari och betala endast 995:- (fakturan kan delas upp).
Berätta om detta erbjudande för vänner och bekanta - ni kan med fördel arbeta tillsammans och inspirera varandra trots att det är ett enskilt arbete - för varje vän som anmäler sig får du 200:- rabatt (max 3 vänner/person). Om du anmäler dig och tre av dina vänner anmäler sig betalar du alltså bara 395:-.
Detta innebär dels att du kan få göra detta väldigt förmånligt och inte minst att jag kan få sprida detta härliga arbetssätt till fler personer. Passionscoachningen faktureras och du får 30 dagar på dig att betala. 
Så snart du har anmält dig så sänder jag över materialet till dig så att du kan starta.
Skicka din anmälan till: kontakt(snabela)ulrikagabriel(punkt)se

Nedan ser du en Passionstavla som Annika Hirvonen (se hennes fantastiska blogg HÄR) har skapat. Visst blir man glad, energirik och inspirerad?! Tänk dig då hur du ska känna när du tittar på DIN Passionstavla!

Passionstavla av Annika Hirvonen


1 kommentar:

  1. Passionscoachningen är ett UNDERBART verktyg och rekommenderas varmt!!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...