måndag 8 november 2010

JAG GLÄDER MIG VERKLIGEN ÅT...

... att ha fått ett helt gäng nya Bloggföljare den senaste veckan. Som brukligt vill jag personligen välkomna alla som väljer att följa min blogg offentligt, så även denna gång.
Add Uon.com är en härligt inspirerande samlingsplats för allt som gör livet godare att leva. Där möter du också "yours truely" som en av deras bloggare. Gå in och kika på allt som finns på deras härliga sida!

Varmt välkommen hälsar jag också Gerd som du kan träffa på hennes blogg med namnet "JEJJIS STUBBE". Där bjuder hon på smått och gått i ord och bild. En härlig blandning och med glimten i ögat.




Hej och välkommen säger jag också till Cecilia Kamstedt. Jag får inte fram någon länkning till egen blogg eller hemsida hos dig. Du är självklart lika välkommen hit oavsett om du själv har en plats i cyberspace eller inte. Om du har det, så hör av dig, så lägger jag gärna ut en länk.
Uppdatering; Det finns en blogg att länka till, http://lingon-ester.blogspot.com/. Härligt Cecilia!


Annika Hirvonnen är jag också mycket glad över att ha med mig här. Det är en kreativ tjej som just nu håller på att bygga upp en hemsida som jag är MYCKET NYFIKEN på att ta del av framöver. Sidan heter "Klart Jag Kan" . Där kommer Annika att bjuda på en härlig blandning av kreativitet, personlig utveckling och konst i olika former. Jag gillar verkligen det jag ser :-)!

Bakom dessa vackra blomster döljer sig Elvira som du kan läsa mer om och av på bloggen "Elvira spekulerar". Elvira beskriver sig själv med dessa ord: "Kvinna med positiv inställning till livet, mottot är "det som inte dödar, härdar", har stor familj, stort hus, stor bil och stort hjärta.."
Elviras blogg är relativt ny, men jag är övertygad om att hon kommer att skriva både många fler inlägg och dessutom få flera trogna läsare. Se själv, får du se.


Härliga Cecilia Kärvegård bjuder på massor med klokskaper, tips och njutning i din blogg "Kärvegårds Konsult". Med denna presentation: "Älskar att inspirera och interagera med andra människor! Som föreläsare är mitt mål att åhörarna ska skratta minst en gång. Humor är förutom min erfarenhet och kunskap det viktigaste verktyget.", förstår ni själv att ni måste besöka hennes inspirerande blogg.


"Jag ger aldrig upp" kallar sig denna vackra dam. Henne hittar vi på bloggen "Tankar vid midnatt". Hon presenterar sig på detta sätt: "Jag är en kvinna som är född i slutet på 50-talet som älskar mina båda döttrar och kämpar för att få vardagen att gå ihop. Läser gärna deckare, bläddrar i en inrednings- eller trädgårdstidning, lyssnar på Chicago eller pillar i trädgården. Är även intresserad av religion. Arbetar som sjuksköterska. Är en skild singel sedan 5 år. Denna tid jag har använt till att läka och hämta kraft. Men nu är jag redo att bli förälskad igen!"
Visst låter det härligt! Bloggen hennes är en underbar kavalkad av vackra blommor och insiktsfulla och kloka blogginlägg


Välkommen hälsar jag också Maria Lord som jag kan se har blivit bloggföljare, men där jag inte hittar några länkar till någon egen blogg eller hemsida. Hör gärna av dig Maria om du har någon sida jag kan länka till. 


Ett underbart gäng med kvinnor har jag alltså nöjet att få välkomna. Tack för att ni finns och vill följa mig!

1 kommentar:

  1. Tack för dina värmande ord, Ulrika! Din blogg är helt underbar och jag följer den med glädje!
    Förstår att du har det underbart på Leva-Galan!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...