lördag 13 november 2010

IDAG UPPLEVER JAG LEVAGALAN


I dag åker jag med en vän till Stockholm för att vara med på LevaGalan. Vi har bokat in oss på allt man kan boka in sig på:

  • 4 föreläsningar med Mia Törnblom, Tina Thörner, Olof Röhlander och Sanna Ehdin.
  • Galamiddag med prisutdelning till årets Leva Bättre Pris.
  • Hotellövernattning.
Det ska verkligen bli jätteroligt och inspirerande att möta alla dessa härliga inspiratörer som kommer att samlas på ett och samma ställe. Extra glad och tacksam är jag över att jag nu får möjlighet att äntligen lyssna på Sanna Ehdin (har läst och tyckt mycket om alla hennes böcker, men aldrig lyssnat på någon föreläsning). Sanna har nu gått ut och klargjort att just i morgon är hennes sista föreläsning som hon kommer att göra. Hon har gett föreläsningar i 16 år och sätter punkt nu i och med LevaGalan och Hälsomässan. Jag är glad att jag lyckas pricka in hennes gran finale.

Jag har med anteckningsblock och kamera, så jag hoppas att kunna bjuda er på lite bilder och inspiration här så småningom.

Ha en underbar helg! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...