torsdag 11 november 2010

GRATIS JOBBCOACHNING TILL ARBETSSÖKANDE OCH DISTANSCOACHNING TILL "FÖRMEDLARE"

Just nu har jag utrymme för att ta emot två nya jobbcoachingkunder!
Du som är arbetssökande (varslad) och inskriven på Arbetsförmedlingen har rätt till en GRATIS jobbcoach under tre månader. Kontakta mig om du är intresserad av att tillsammans med mig stärka dina kort på arbetsmarknaden och även jobba med det du önskar på det personliga planet (självkänsla, motivation, Passionscoachning eller vad du efterlyser), så ska jag berätta hur du går tillväga.
Jobbcoachningen fungerar även utmärkt att genomföra på distans genom mejl eller Skype, så du kan bo var som helst i Sverige och ändå få fullgod coachning.

Om DU inte själv är jobbsökande, men känner någon som är, och förmedlar kontakten till mig (som leder till en jobbcoachningsperiod) , så får DU tre månaders gratis distanscoachning/passionscoachning. Så passa på nu och se över din bekantskapskrets. Nu har du möjlighet att i positiv riktning påverka både din och din väns framtid.

Kontakt mig på: kontakt(snabela)ulrikagabriel(punkt)se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...