måndag 27 september 2010

JOBBCOACHNING KOMBINERAT MED PERSONLIGUTVECKLING + PASSIONSCOACHNING

Jag erbjuder gratis jobbcoachning för dig som är arbetssökande och inskriven på AF. Under en tremånaders period träffas vi (i Västerås) eller så får du coachning på distans per telefon, vila mejl eller Skype. Mitt jobbcoachningskoncept innehåller:
  • Traditionell jobbcoachning: CV-granskning, personligt brev, intervjuträning, kontaktnät, personlig marknadsföring,arbetsmarknad, leta jobb etc.
  • Personlig utveckling: För att du ska lyckas bättre med ditt jobbsökande är det en klar fördel om du mår bra och trivs med dig själv. Du får därför parallellt arbeta med din självkänsla, självkännedom och ditt självförtroende.
  • Passionscoachning: Jag bjuder dig också på min nya succémetod Passionscoachning. Den ger dig möjlighet att ta reda på vad du bör fokusera på i livet. Genom att hitta de områden där du mår som bäst, känner glädje och meningsfullhet så kommer hela dit liv att bli fyllt med mer passion.
Om du eller någon du känner har rätt till en jobbcoach och tycker att det här låter intressant, så kontakta mig på: kontakt(snabela)ulrikagabriel(punkt)se.

Välkommen att höra av dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...