onsdag 21 juli 2010

FLERA OMDÖMEN OM FIN FORM


Än finns det tid och platser kvar att anmäla sig till höstens omgång av Fin Form som startar den 23 augusti. Här kommer ytterligare några utlåtanden från vårens deltagare:

” Jag gillar att det var i form av blogg och att det var en särskild grupp så. Jag kände att när jag hade tid kunde sitta ner och jag kunde få ösa ur mig till de andra o få uppmuntrande ord men även då jag hade bra dagar kunna dela det med andra som förstod vad man pratar om!”   Eva-Lena

” Jag fick ett både proffsigt och personligt bemötande vid den personliga coachningen. Du uppfattade min fråga och svarade på ett bra sätt. Du gav mig både personliga råd och tips på var jag kunde söka mer information.”   Birgitta

” Visst kommer jag ha nytta av denna tiden även i framtiden, både personligen men även tillsammans med min man. ”   Anna

Läs mer om Fin Form och dess upplägg HÄR.
Om du tycker att det låter intressant, så vänta inte för länge med att anmäla dig då deltagarantalet är begränsat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...