onsdag 30 juni 2010

FIN FORM - NY KURS TILL HÖSTEN


Till hösten startar den andra omgången av Fin Form. Fin Form handlar om att må bättre och bli mer tillfreds med dig själv.
Den 23 augusti startar denna omgång.
  • Vi arbetar tillsammans under 12 veckor med din hälsa och ditt välmående. Bland de områden som kommer att behandlas kan nämnas: motion, kost, sömn, självkänsla, vanor, förändringsarbete och en hel del annat.
  • Du får tillgång till en blogg där bara medlemmar i denna grupp kan läsa och skriva. Jag skriver inlägg dagligen och gruppmedlemmarna är med och ger feedback, tips och råd. Där har ni alltså möjlighet att peppa varandra.
  • Du får tillgång till rådgivning av mig per mejl under hela 12-veckorsperioden. Helt anpassat efter dina behov och önskemål.
  • Kostnaden är 695:- för hela perioden. Det blir en kostnad av 58:- i veckan, eller 8.30 per dag om du slår ut det. Det kan vara klokt investerade pengar om du vill satsa på dig själv och ditt välmående.
Så här säger några av deltagarna om den första omgången av Fin Form.

"Att jobba med samma mål tillsammans men ändå själv har varit/är strålande och passar mig utmärkt! Har sett och varit på andra lösningar på "må bra" och viktkoncept men klarar inte riktigt av dessa hysteriska masspsykoser där alla ska se, mäta applådera samtidigt och tillsammans! Detta sätt med FF är utmärkt för den självständiga moderna människa som vill och kan ta tag i sig själv utan att blottlägga hela sitt jag - utan bara det man vill delge andra eller dig Ulrika som coach! Toppen!"

" Ett alternativ att jobba med mig själv framåt utefter egen förmåga, tid och val! "

"Stödet från både dig Ulrika, både via bloggen och det jag fått privat i mejl, i kombination med den support jag fått från de andra medlemmarna har varit ovärderlig. Det var länge sedan jag mådde så här bra och kände  mig så nöjd med mig själv - både viktmässigt och min självkänsla."

Höstens kurs har ett begränsat antal platser varav några redan är uppbokade. Du kan redan nu anmäla ditt intresse av att vara med. Då reserverar jag en plats till dig. Ditt slutgiltiga deltagande beslutar du dig för i början av augusti. Mejla mig på: kontakt@ulrikagabriel.se

Ge dig själv den bästa hösten på länge. Ta det första steget och anmäl dig redan nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...