fredag 16 juli 2010

FANTASTISKT - HÄR SITTER JAG OCH DÄR ÄR DU!

Det är helt makalöst vad dagens teknik möjliggör kommunikation och gemenskap över alla världsgränser.
Jag tänker på alla de kunder jag coachar som bor någon helt annanstans än där jag befinner mig.
Jag kan sitta här hos mig på mitt kontor i Västerås och samtala med en kund i Bollnäs, Kula Lumpur eller Schweiz. Med hjälp av programmet Skype (gratis att ladda ner) och med högtalare och mikrofon i datorn så kan vi ha fantastiska coachingsamtal - som om vi satt i samma rum och diskuterade. Har man dessutom webkamera så kan vi se varandra under samtalet.
Helt otroligt!

I nuläget coachar jag kunder förutom runt om i Sverige i Schweiz, Australien, USA, Kina, Tyskland och på Irland. Vi samtalar över Skype i 30 - 60 minuter, sedan skickar jag övningar och frågeställningar per mejl att arbeta vidare med.

Om du bor en bit från Västerås (gärna ute i "vida världen") och tycker att det vore spännande att få prova på  distanscoaching, så ger jag dig nu möjligheten att helt kostnadsfritt få prova på ett 30-minuters coachingsamtal över Skype. Om du tycker att det låter spännande, så mejla mig på kontakt@ulrikagabriel.se så bestämmer vi en tid för "prova-på" samtalet.

Varför tveka?
Kanske är det just det du behöver för att kunna uträtta underverk i ditt liv?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...