torsdag 3 juni 2010

VILKET UNDERBART JOBB JAG HAR!

Dagar som denna njuter jag till fullo av att arbeta som coach och inspiratör.
Känslan när jag lyckas tända en glimt i någons öga är obetalbar. När personen eller personerna som jag talar med får insikt om att DE SJÄLVA har möjligheten att påverka sina liv och att de känner att de faktiskt kan göra det. När det gnistrar i ögonen av tro på sig själv och på sin förmåga. När man inser att det finns vägar att gå som inte är så besvärliga. När man inser att jag kan med enkla medel må bättre i morgon än vad jag gör idag. Så häftigt!

I dag har jag haft förmånen att coacha ett par kunder privat samt hållit min Inspirationsföreläsning hos ABF i Eskilstuna. Eskilstuna som är en härlig stad bjöd på underbart väder och ett härligt gäng åhörare satt i publiken. På vägen hem stannade jag i Kvicksund för en kaffe och en glass. Satt i solen och njöt av att bara vara och tittade på båtarna som sakta gled förbi. Mycket mindre "pollenkänning" i dag dessutom.

Life is good!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...