måndag 12 april 2010

EN TRISS I HÄRLIGA DAMER!

Det har jag den äran att välkommna som bloggföljare idag!
Först ut i trion har vi den kreativa och bloggflitiga Pretamarelo! Du hittar henne på bloggen "Fru Pretas Mat" och på "Fru Pretas musik" och på "Fru Preats Mur" och "Preatamarelo!" och "Pretamarelo2".
Maken till kreativ och produktiv kvinna har aldrig skådats. Måste upplevas. En ny upplevelse och bekantskap för mig, men I like - a lot!

Ulrika (vackert namn!) hittar vi på den underbart vackra bloggen "Hjärtan och Ting". Ulrika presenterar sig med dessa ord: "Jag är en tjej som tycker det är jättekul att skapa saker av ståltråd! Jag kommer att lägga ut bilder på några av sakerna jag gjort, både nya och gamla. Om du vill beställa eller bara undrar över något, så maila mej gärna. Även om det gäller något som är sålt - jag försöker gärna göra en liknande till dej. (Verksamheten är på hobbynivå)".
Är du det minsta intresserad av hjärtan och vackra saker så måste du besöka hennes blogg bums!

Sist, men inte minst har vi Fia som anslutit sig som bloggföljare. Fia skriver bloggen "Fisen filosoferar". Hennes presentation lyder: "34 år, gift med en man, mamma till två pojkar, före detta duktig flicka, älskar att diskutera livets mysterier, drömmer om en stark kropp och ett öppet sinne. Välkommen att läsa och kommentera gärna, det gör mig glad."
En härligt livsglad blogg med massor av vackra och egenhändigt tagna bilder.

Varmt välkomna hit alla tre! Hoppas att ni ska trivas och att ni delar med er av era tankar och åsikter.

4 kommentarer:

  1. Men åh vad snopen och glad jag blev att se en FruP här:)!!!
    Du har en härlig blogg måste jag passa på att nämna!

    SvaraRadera
  2. Nu har jag länkat ditt varma välkomnande i min blogg så att andra hittar hit:)

    SvaraRadera
  3. Pretamarelo! - två glada, så härligt :-D!

    SvaraRadera
  4. Oj, vilket välkomnande! Tack så mycket. Det ska bli spännande att följa din blogg framöver. :-)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...