lördag 13 mars 2010

VARMT VÄLKOMNA SOM BLOGGFÖLJARE

Det har jag idag äran att säga till:
Emilia som bor i Australien och som går i tankar på att flytta "hem" till Sverige igen. Roligt att ha dig med som Bloggföljare Emilia.


Lika välkommen hit är Maria som skriver så här i sin profil: "Jag är 40, mamma till två barn, 11 och 9(och två marsvin, födda i januari 2009). Smålänning och sommarskåning. Började skriva i oktober 1989 och tänker aldrig sluta, även om uppehållen varit många och långa."
Maria har en blogg, men den är låter hon endast inbjudna läsare få ta del av. Vi andra får vara nyfikna på avstånd över vad hon bjuder på;-).

Kul att ha er med som Bloggföljare tjejer!

3 kommentarer:

  1. Tack för det, Ulrika!
    Det är roligt och spännande att följa vad som händer på din blogg och att också få en liten inblick i andra svenska kvinnors vardag, såväl genom deras kommentarer som genom länkar till deras egna bloggar.
    /emilia

    SvaraRadera
  2. Tack för välkomnandet!
    Nej, min blogg är inte hemlig. Eller rättare sagt: det är inte min blogg. Det är en blogg som är gemensam för deltagare i en skrivarkurs. Men jag tänker skaffa en egen. Så småningom...

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...