onsdag 10 mars 2010

HEJ HEJ HEMSK MYCKET HEJ

... har jag den äran att säga till "Galtholmen" (Ulrika) som vi hittar på den jättefina bloggen "Trädgårdstankar". Hon har sett till att bli Bloggföljare här hos mig idag. Ulrika presenterar sig själv så här: "Jag bor sedan 1989 med min familj på Galtholmen i Od, en gård, där vi bland annat driver en trädgårdsbutik. På gården har vi oxå får och hästar. Målat och tecknat har jag gjort sedan barnsben, men min konstärliga ådra fick ett uppsving under 2002. Och sedan dess är det akvareller som gäller för mig. Har eget galleri, och ställer ut när andan faller på. Älskar naturen och trädgårdering och komponerar fritt i min egen trädgårdsvärld."
Är du det minsta intresserad av trädgård, vackra bilder och härliga vardagsbetraktelser så tycker jag att du definitivt ska besöka Ulrika på hennes fina blogg!
Roligt att ha dig med här Ulrika. Det ska bli spännande att se vad som gömmer sig i din trädgård under alla snödrivor;-). Dela gärna med dig av dina tankar och funderingar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...