måndag 22 mars 2010

# 152

Hej och varmt välkommen säger jag till Malin som är Bloggföljare # 152 i ordningen. Jag kan inte se om du har någon egen blogg Malin, men om du har det, så skriv gärna en kommentar om var vi kan hitta dig. Jag länkar gärna. Om du är "blogglös", så är du precis lika välkommen ändå. Kul att ha dig här!
Uppdatering: Malin har en underbar blogg med det inspirerande namnet " Från fet mamma till hot mama". Med dess ord presenterar Malin sig själv:"Jag är en lyckligt nygift tvåbarnsmamma i mina bästa år! Barnen är mitt liv och just nu så kämpar jag med min vikt inför en steloperation av min rygg. Jag har en medfödd defekt kallad spondylolisthes, vilket innebär kotglid. I nuläget är glidet på nästan 2 cm och jag har fått 2 frakturer på kotan samt att nerverna är illa ikläm och 2 diskar skadade.. Så jag lever med konstant smärta i nuläget och går med hjälp av rullator. Så just nu består mitt liv av träning, kärlek och hopp om ett smärtfritt liv! Nu när jag går hemma så pysslar jag och håller på med att ge gamla saker nytt liv.. Jag kör på här och mår så bra utav det! Hoppas att ni kan inspireras och motiveras av min blogg! CARPE DIEM! Imorrn kan det vara för sent! ♥ "
Malin bjuder på en massa vackra vackra och egenhändigt tagna bilder. En blogg väl värd ett besök!

1 kommentar:

  1. HEj Ulrika!
    Jag har en egen blogg och jag är så glad att jag fann din!!
    Är själv matmissbrukare och kämpar med vikten. Jag bloggar om inredning, min kamp mot kilona samt familjeliv och mitt ryggproblem!
    Välkommen in i min blogg! =)
    Kram Malin

    http://frnfetmammatillhotmama2.blogspot.com/

    Kul om du länkar! =)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...