onsdag 17 februari 2010

SER MAN PÅ

Idag får jag möjligheten att hälsa ytterligare två bloggföljare välkomna hit till mig.
Kristina hittar du på bloggen som bär hennes namn
"Kristina Semborg - mina upplevelser och funderingar om allt mellan himmel och jord". I bloggen skriver hon om en hel del olika saker och jag fastnar så klart direkt för några intressanta inlägg som rör gojibär och ett grönt te som heter Yerba Mate. Dessutom bjuder Kristina på vackra och egenhändigt tagna fotografier. Varmt välkommen Kristina, jag hoppas att du kommer att trivas här!

Hjärtligt välkommen säger jag också till Anne som skriver bloggen "Livets oändliga ögonblick". En sådan tjusig dam som Anne måste så klart ha en tjusig blogg - och det har hon förstås :-D! En blogg helt i min smak som blandar det sköna för både kropp och själ. Mycket inspirerande! Anne beskriver sig själv så här:"är en kreativ och allt för snäll flicka & mamma...och gulli fru..med många tankar och ideer kring allt som har med livets goda att göra, i med och motvind".

Härligt att ha er med tjejer! Dela gärna med er av era egna tankar och funderingar.

1 kommentar:

  1. :-))
    Härligt och kul att fler hittar hit - verkligen!!

    Kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...