onsdag 10 februari 2010

JAG HAR DEN ÄRAN...

... att få välkomna hela tre nya Bloggföljare idag! Så roligt!!!
Först ut har vi Gunilla som har anslutit sig till den härliga skaran. Jag kan tyvärr inte se om du har någon egen blogg Gunilla, som jag kan länka till. Hör gärna av dig om så är fallet och var vi hittar dig i cyberrymden :-D!

Och så är det Alexandra Strömberg som även hon har blivit Bloggföljare idag. Jätteroligt att ha dig med Alexandra. Hör av dig om du har en blogg som jag kan länka till!
Uppdatering: SJÄLVKLART har Alexandra en blogg! Och inte vilken blogg somhelst utan den alldels underbara och härligt inspirerande "Lysande ögonblick". Så här säger Alexandra om sig själv: "Jag vill bli bättre på att se vardagens snapshots. Detaljerna. Stunderna som gör helheten så mycket mer intressant. Små fina lysande ögonblick." Och med dessa härliga "Etiketter" att välja bland så förstår ni att det är en blogg ni absolut inte får missa : Coola kvinnor, Coola män, Det finaste jag vet, Glada småsaker, Lysande fynd, Lysande resor, Plagg redo för nya äventyr samt Smultronställen. Jag blir jätteglad av att hälsa på hos dig Alexandra!


Sist, men inte minst har Åsa anslutit sig. Åsa hittar du på bloggen
"Åsa - Mitt i Livet". En lång, personlig och alldeles underbar presentation av Åsa hittar du HÄR. Efter en första titt på Åsas härliga blogg så känner jag direkt att det här är en tjej som jag definitivt vill lära känna närmare via hennes blogg :-D!
Så roligt att du hittade hit Åsa!
Varmt välkomna ska ni vara alla tre! Dela gärna med er av era tankar och funderingar - det ger min blogg mervärde!

3 kommentarer:

  1. Hej! Jag har en blogg som heter Lysande Ögonblick. www.lysandeogonblick.blogspot.com.

    Du får gärna länka till den! :-)

    SvaraRadera
  2. Tränar ständigt på att göra en sak i taget, vilket jag ständigt glömmer bort. Håller alltid på med en massa olika saker, plötsligt gör jag klar något som legat ett tag.

    SvaraRadera
  3. Alexandra - så klar du har :-D! Du var så olik dig på bilden att jag inte kände igen dig. Jag lägger upp en länk såklart. Jag gillar ju din blogg skarpt!

    Randiga Tråden - det är lätt att glömma bort sig, men det är bra att påminna sig om det med jämna mellanrum.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...