tisdag 16 februari 2010

ÄR DET EFTER DET HÄR VI BÖRJAR FASTA?



5 kommentarer:

  1. Ha ha ha..ja efter ALLA dom där så kan det nog vara läge!! Jag har inte ätit en enda i år..och kommer nog inte att göra det heller! Tycker att det är för sött och för mycket grädde.Men smaken är som....;)! Är tyvärr svag för choklad i stället! mågottkramen

    SvaraRadera
  2. HAHAH, ja det kan nog behövas efter alla semlor jag har lyckats äta. men gott var det! :-)

    SvaraRadera
  3. Monica - jag åt EN. En semla per år är alldeles lagom för mig. Nu klarar jag mig ett år framåt. Håller med där om chokladen ;-).

    Alexandra - hoppas du har njutit riktigt ordentligt!

    SvaraRadera
  4. :D Ja, troligen kommer bantningstipsen i nästa veckas tidningar.
    Så fint du skrev i ditt tidigare inlägg "Coachen undrar". Tanken tilltalar mig, att det finns ett val.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...