onsdag 7 oktober 2009

TERAPI


Att ligga på rygg i skogen och titta på molnen.

6 kommentarer:

  1. Jag ser att vi är inne på lite samma spår här i dagarna på våra bloggar.

    Mitt dataarkiv av bilder skulle kunna vara fullt av just sådana bilder som du visar idag. ;)
    Minns alltid min barndom ute på landet när jag låg på en filt på gräsmattan och bara VAR...och kollade på molnen som drog förbi.
    Det har fastnat inuti mig.

    Terapi var ordet!!

    Varma hälsningar!

    SvaraRadera
  2. S o F - Visst är naturen härlig! Du har så fina bilder inne hos dig, som alltid.

    SvaraRadera
  3. Det är bland det bästa som finns!
    Speciellt ihop med barnen och förska hitta figurer!

    Kram

    SvaraRadera
  4. Ja verkligen! Eller, för mig som bor precis i trädtoppsnivå, att sitta med en stor kopp te och se träden dansa i höstvinden, med himlens skiftningar.

    SvaraRadera
  5. Eller hur! Det gjorde jag ofta som barn. undrar varför man slutat med det?!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...